Telefonia zintegrowana z systemami informatycznymi.
KT to nowoczesna aplikacja WWW dostarczająca użytkownikowi szereg funkcji ułatwiających, porządkujących oraz przyśpieszających komunikację głosową. Może być używana samodzielnie lub w połączeniu z Cisco Unified Communication.
Najważniejsze cechy KT to:
1. Rozszerzenie funkcjonalności telefonów Cisco Unified Communication
• dzwonienie poprzez kliknięcie myszką w przeglądarce WWW
• książka telefoniczna dostępna w sposób „on-line”. Po dopisaniu kontaktu ( poprzez www z dowolnej stacji uprawnionego użytkownika), następuje automatyczna identyfikacja numeru dzwoniącego – na wyświetlaczu telefonu prezentowana jest nazwa firmy oraz nazwisko osoby dzwoniącej ( jeśli dane te znajdują się w bazie kontaktów)
• kontakty można wybierać z klawiatury telefonu, podobnie jak na telefonach komórkowych,
• historia połączeń ( rozmowy odebrane, nieodebrane ) dostępna jest na wyświetlaczu telefonu w postaci nazw kontrahentów,
2. Katalog kontaktów
• funkcjonalność katalogu kontrahentów – dane teleadresowe kontrahentów, NIP, kontakty przypisane kontrahentom, informacja o zajmowanym stanowisku itp.
• nie wymaga instalacji żadnych sterowników na komputerze klienckim
• może być udostępniany w Internecie i przeglądany np. na smartphon’ach
3. Dane billingowe
• historia połączeń: data, godzina, czas trwania, kontrahent
• koszt połączenia (importowany z billingu TPSA)
• różne zestawienia - np. łączny czas połączeń z danego numeru
• export do Excela
4. Komunikator
• możliwość szybkiego komentowania rozmów – w formularzu WWW, obok informacji o połączeniu (data, czas, kontrahent ), na bieżąco można dopisywać komentarze, które na bieżąco są udostępniane innym, uprawnionym użytkownikom
5. Funkcjonalność prostego systemu CRM
• tworzenie zadań, przypisywanie im cech i statusów (np. zamówienie, termin realizacji, priorytet ), wiązanie rozmów z zadaniem
• rozliczanie kosztu i terminowości wykonania zadania
6. Nowoczesna technologia
• KT jest nowoczesną aplikacją WWW pracującą w technologii Microsoft ( ASP .NET Framework, C#, Microsoft SQL ),
• wszystkie informacje o połączeniach oraz kontrahentach przechowywane są w bazie Microsoft SQL, przez co są łatwo dostępne do ewentualnej obróbki,
• system zabezpieczeń oparty o nazwy użytkowników, hasła, adresy IP i MAC, regulujący dostęp do różnych funkcji systemu oraz zakresów danych.
• Możliwa jest łatwa integracja z aplikacją biznesową – np. można podłączyć się pod bazę kontrahentów.
Specyfikacja szczegółowa oprogramowania KT
KT ulotka
Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na zapis i odczyt plików Cookie na Twoim komputerze. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików Cookie w opcjach przeglądarki.